bowling (for Columbine)

På tal om något som gör mig glad istället för helt nere är att jag ska bowla imorrn. What tänker ni och undrar hur fan det langar lycka. Så tänker ni väl sääkert när jag meddelar om mina trevliga dagar i skolan (av alla ställen) också. Men vi ska bowla med skolan och därmed dom flesta i klassen. Eliten därifrån förstås. Har fått massa tips av Viktor på hur man är så grym som möjligt, han och Roy är ju tydligen kungar inom bowling. Tror dock inte att det hjälper något alls, jag är förmodligen helt hopplös. Men ska bli roligt ändå, hoppas Sabrina är lika paparazzi som hon var idag i skolan -naaaawt.
image99

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 00:05:38
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0