chillar för mycket?

Låt mig bara berätta för er att min dator är det största riksmongot ever. Kommer inte in på msn eller internet. Eller jag kommer in, men det försvinner lika fort som det kommer upp. Har tränat och läst idag. Kul? Inte riktigt.

Stressbloggar lite nu bara så hela världen vet att jag fortfarande lever. Ska strax iväg och chilla hos Cleo med henne och Ella. Blir ju helt lugnt och chilligt som vanligt. Kul? Inte riktigt, skulle mycket gärna vilja träffa massa roligt folk, känns som att jag är isolerad från hela världen förutom Ella och Cleo, dom är dom enda jag träffar jämt. Ganska tragiskt, men det funkar underbart för mig ändå. Konstigt nog, blir som tur i oturen - synd att jag bara träffar dom men det är en jäkla tur att det är just dom jag träffar och inte några andra.

Imorrn, damer och herrar, måste jag plugga. Har ju läst massor idag men har mycket mer att göra. På kvällen blir det garrat Melodifestivalen, lagom mys.

PUSS, måste tyyyp kuta, Vega saknar mig.


Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om sex & kärlek :)

2008-02-29 @ 21:03:03
URL: http://edenslustgard.blogg.se
Postat av: Malin

jobigt med plugg =/ suck, är så trött på det!

2008-02-29 @ 21:08:48
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0