Ella och hennes Titanic

Okej, jag är jättenördig. Men det här inlägget är helt och hållet dedikerat till Ellinor. Eftersom jag har så jävla bestämda åsikter och tankar om att Titanic inte alls är så jävla stor var jag tvungen att kolla upp, precis som Ella, något som bevisar och stärker min åsikt. Så Ella, here you go. Freedom of the seas, ett kryssningsfartyg givetvis, är 339 meter lång, 56 meter bred och har 15 våningar. Skulle man ställa upp båten skulle den bli högre än eiffeltornet. Åk på den du. (Till Ellas försvar gjordes Titanic för länge sen utan samma sorters utrustning, men det var det enda jag kunde komma på). Glöm nu inte att Titanic faktiskt vilar på havets botten och vem är jag att tala illa om dom döda? Haha, nejmen skämt åsido så kändes det här inlägget ganska onödigt. Men det var faktiskt intressant att kolla upp. Sen lovar jag er att min Ellinor inte kommer bli skrämd av denna båt ändå, men det var kul att langa ett stort fartyg bara. Den här har ju faktiskt inga skorstenar att skylta med.
image83
image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0