If you're listening this is how much it hurts

Goddag. Dagen i skolan var ganska onödig om jag får säga det själv men det gör inte så mycket. Sov helkonstigt och hostar sönder mig jämt. Natten var fan ett helvete, för i vanliga fall tänker man fan inte på att man hostar jämt men då gör man tydligen det.

När jag kom från skolan så chillade jag framför Våra bästa år och Oprah samt uppdaterade min iPod (äntligen älskling, jag vet). Så nu är jag väl klar med det och ska läsa lite Oliver Twist tror jag, varje gång jag säger att jag ska göra det händer det never. Illa, men vore det Harry så skulle det vara no problema. Ska nog göra lite matte också. Ambitiöst värre -naawt. Nu: Oliver (nja, ta fram boken i alla fall).

I'm wrong, I'm wrong again
But not because of where I stand but where I've been
And it burns, you know it burns like hell
To know there's nothing I can do but wish you well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0