jag ville vara den

Woouupp. Har tränat, är så skönt hur man bara glömmer allt där. Då blir det bara det fysiska man fokuserar på och skiter i det psykiska. It's the shiit maan. Men nu sitter jag ju här igen och kommer ihåg och bara plågar mig själv. Jag har tänkt en ljus tanke idag, framsteg i nederlaget. Nja, någorlunda i alla fall. Nu hade jag i alla fall tänkt att duscha och sen läsa Oliver Twist samt min älskade Harry. Slår nog på en film sen tror jag, blir antingen Stay eller In the land of women, spännande? I think so. ELLER, så blir det att dryga till med lite husfruar eller Gilmore flickor, kanske kanske.

Jag satt där i min värld, dit ingen någonsin kan nå in
Du måste tro mig, tro när jag säger
Att jag vill alltid, jag vill alltid vara din

Kommentarer
Postat av: Sabrina

I love you, til the end of times.

2008-02-17 @ 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0