lördag

Godmorgon. Natten var minst sagt händelserik - på det mindre bra sättet. Har inget att säga om det egentligen längre, det förblir en hemlis för er läsare. Inte ens biktmaterial är det. Nekade en inbjudning också, av många anledningar men strongt av mig. Cred till Mindy, nämen tackar.

Sovit som ett mongo har jag gjort eftersom jag har ont lite här och var, ställde klockan på ett och jag trodde den skämtade när den ringde. Men duktig som jag är låter jag dagen börja tidigt idag. Har lite på min to-do list. Ska få börja sola igen, woho, och så ska jag träna. Träna, gå och sola, duscha och sen kommer väl Cleo och kollar på Melodifestivalen. Idag blir det förmodligen här vi kommer vara eftersom Melissa gör lasagne idag, så jävla gott.

Fint väder idag igen ser jag, me like, dock anar jag lite blåst när jag kollar på träden, men skitsamma. Ska väl hur som helst börja träna när som helst, datorn erbjuder inget kul, har varit inne på Facebook en sekund OCH playahead. Då är det illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0