Mindy genom åren


Bara för att slippa läsa Oliver Twist så kollade jag gamla bilder (blev lite sugen eftersom Ella hade gjort det). Sen tänkte jag att shit vad många bilder jag har på mig, ska jag eller ska jag inte dela med mig av mina förändringar till dom få som läser? Jag ska dela med mig.

Första bilden är jag huur gullig som helst. Andra är den fulaste perioden i mitt liv (obviously) och det där var en bra bild för att vara då, ville inte riktigt visa dom fulaste för då kommer alla se mig som ful forever, den fula perioden varade länge också -not good. Vet inte vad jag tänkte där riktigt och vet inte vad som hände heller för den delen, jag var gullig innan ju. Den tredje är från förrförra sommaren, håret ljusare och det var där det började gå uppåt, på alla sätt. Fjärde bilden hade håret åkt av och det var väl kanske några månader efter förra bilden, den största förändringen probably, även personlighetsmässigt. Femte kirrade jag extensions då jag saknade håret. Dom åkte av of course och jag körde på kort igen, vid det här laget var jag tusen gånger roligare än innan och jag har egentligen varit ganska rolig jämt (kanske inte på fula tiden då). Och nu, sista bilden, ganska stor förändring det med men det behövdes. Jag var ju så gullig i den frillan som ett litet barn och tänkte köra på det igen tyyyp.

Intressant? Förmodligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0