något att (inte) se fram emot

Happ, så var den skoldagen över. Slutade tidigare, skillad som man är. Kirrade pass, så nu stannar jag inte i Sverige i alla fall, för det vore ju galet surt. Behöver solen, värmen, hänget och allting (jag och Murrko ska ju åka på vingen med sånna där flygmössor med lappar för öronen och glasögon). Måste komma bort i alla fall, fan att det inte var precis nu bara men det funkar garanterat lika bra om sisådär en månad, promise! Extra skönt att jag ska iväg igen inte långt efter det, London for the win (eftersom ingen förstår förkortningar). Så mycket att se fram emot egentligen, men ändå kan jag inte göra det helt nu. Känns för jävligt hur mycket påverkan vissa stuff har på en. Tur att skolan finns, faktiskt, enda stället (tillsammans med träningar) i princip där man får tankarna på allt annat. Om inte på lektioner så med alla olika människor man kan jiddra med, höhö. Lovet skulle kunna skjutas upp för min del.

I'll be captivated, I'll hang from your lips
Instead of the gallows of heartache that hang from above
image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0