P.s ... I love you

Dålig uppdatering I know, men när jag velat blogga har inte blogg.se fungerat och det är ju inte bra. Är väl kanske för det bästa ändå, vem vill läsa deppinlägg efter deppinlägg liksom? Inte jag i alla fall, men det är ju såå skönt att skriva av sig. Helgen har varit ett helvete men trevligt stundvis, chillade hos Ella i fredags och igår var jag på bio med Nilda, Melissa, Cleo och Ella. Vi såg den efterlängtade Ps I love you. Den var så extremt galet bra att det är helt sjukt. Våran rad grät väl sisådär 50 gånger under filmens gång, en riktig bölarfilm passar ju super när man är helkänslig för tillfället. Nejmen, svårt att beskriva hur sjukt bra den var så ni får väl ta och se den helt enkelt. Den är lika bra som Dagboken om inte liite bättre, men det vågar jag inte säga säkert.
image101
Varje dag när jag vaknar är det fortfarande ditt ansikte jag vill se.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Men åååh, mimi! Not again :'(

2008-02-17 @ 14:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0