strumpbyxor och rykten

Är hemma från dagen nu. Gick till centrum med mamma och köpte äntligen strumpbyxor, alla är ju fan sönder. Köpte även dom knallrosa som jag och Cleo kollade på (nu blir Cleo såååå avis, det känner jag på mig). Ikväll blir en sköön kväll. Ska chilla sönder med skolgrejer och Gossip Girl & Gynning, känns jättemysigt faktiskt. Kanske tränar massor också, måste komma igång igen trots min hosta, som för övrigt kan suga kuk.

Det ryktas om att...
... Jag funderar på sova bort hela sportlovet
... Jag ska flytta till ett kloster, föralltid
... Jag funderar på att råna en bank dagligen
... Det är 36 dagar kvar till Florida
... Jag gillar killar 1000 ggr mer än tjejer men ska bo i kloster ändå?
... Våren är på g nu, tidigaste ever
... Det som är dolt under ytan tar sönder en sakta men säkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0