tears and rain

Tja. Idag har jag varit hemma från skolan faktiskt, inte för att jag ville utan mer för det kändes skönare då varken Annika eller Sabrina var i skolan, skulle gått dit annars för jag har ju så jäävla mycket polers fast det är en sån onödig och kort dag och jag var råtrött. Sov nästan ingenting inatt, och när jag gjorde det vaknade jag ständigt upp igen. Jaja, hur som helst vaknade jag vid elva igen, fick äntligen sova då, men ville inte vakna för sent bara för jag är hemma. Så jag kollade på Desperate Housewives och snart ska jag läsa lite innan jag slår på något mer avsnitt, eller kanske bara blir Våra bästa år? Hmm.

Ska försöka läsa jättemycket idag, boken är nämligen kortare än man tror och vore skönt att bli klar med skiten någon gång. Eller så vill jag väl bara vara sysselsatt. Det verkar mer logiskt. Jaja, NU: Cola.

I wish I could surrender my soul;
Shed the clothes that become my skin;
See a liar that burns within my needing.
How I wish I'd chosen darkness from cold.
How I wish I'd screamed out loud,
Instead I've found no meaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0