TGI Friday

Godmorgon. Är jättetrött, fick ju vakna tidigt och allt. Kan meddela att det blev en timme senare, höhö. Men det gör inget, hann skriva det mesta, har bara liite kvar så det är ingen stress mer. Skönt. Och i helgen händer ingenting vad jag vet, och kommer förmodligen inte veta något heller. Hoppas innerligt på något kul, men det brukar inte hända ändå. We'll see, we'll see.

Nu: Promenix med Vincent.

Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick, och allt var förlorat. Där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick allt jag hade förstorat. Så kom änglar och ta mig till honom och ge mig en chans för jag tror att snart brinner ett hjärta för honom någon annanstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0