the demon barber

Kvällen med laget var väl soft, sen drog vi iväg på bio (Nilda hakade också). Sweeney Todd som sagt, riktigt blodig och kanske för mycket musikal för min smak men den var fan ganska mäktig ändå. Johnny och hans skills, mer behöver jag inte säga.
image127
Och ja, jag tycker han är sjukt snygg även sådär. Som Mickan sa; Tänk om han skulle spela snygg i en film någon gång? Ja, det skulle ju vara galet, han har aldrig haft en snygg roll utan bara rååkat vara äckligt vacker i allt han gör. Hur kommer det sig? Ja inte vet jag.

Nu så sitter jag bara och chillar samt tänker på vad mina girls, Ella och Cleo, gör just nu. Båda två lär ju ha somnat framför någon film, sämst som dom är. Men nu ska vi inte tänka så om dom två små flickebarnen. Jaja, skönt att man har trevligt sällskap på msn i alla fall, trots att Roy valde att gå upp i rök, biaaatch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0