time flies

Jag är dålig med att göra klart min lista. Jag tränade längre än planerat och sen gick jag ut på promenad. Men, det jag inte gjort var ju städa, plugga och byta lakan. Det blir ju aldrig gjort, konstaterade jag och Cleo igår. Ska dock läsa lite Oliver innan läggdags nu. Historian får bli imorrn tillsammans med städning och lakanbyte, blir ju lugn kväll hemma igen eftersom det är träning. Ett sportlov kan ju knappast bli lika chill som dom långa loven, och så är det. Ps, jag såg Mean Girls idag igen.

Trouble's her only friend, and he's back again. Det känns ju galet skönt att komma iväg snart måste jag säga. Glömma allt för ett tag, loove it mucho grande. Haha. Florida är ju faktiskt bara 31 dagar kvar nu kan jag ju meddela, känns som det var igår det var typ ett halvår kvar. DM kan man snart räkna på en hand också, ska bli skönt att få det överstökat. Blir nog ganska bra, biggest and the best right? Bilden får säga det mesta, samt tagga till en lite grann.
image115
DM 07 var chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0