uppvisning och destination unknown

Nu är min gamla (nya) mobilen tillbaka från lagning. Woho. Måste langa in mina låtar och shit nu, innan jag går utanför dörren. Låter ju för illa med grundsignaler. Hade uppvisning idag och det gick baraa bra.

Ikväll vet jag inte vad som händer alls. Något med Ella och Cleo i alla fall så det blir nog bra. Cleo har en plan och Ella en annan, jisses säger jag bara, hur ska det här gå? Det går inte ens att klä sig samma till bådas förslag. Mucho importante att jag får veta tyyyp. Dagens i-landsproblem.

TJING.

One more kiss could be the best thing
Or one more lie could be the worst
And all these thoughts are never resting
And your not something I deserve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0