vilken ork man har

I feel like I wanna smack somebody
Turn around and bitchslap somebody


Hej. Jag orkar inte med något just nu känns det som. Mitt jävla arbete är jävligt klart nu, blev väl rätt bra, svårt och veta vad Hatten vill ha i arbetet, men det får duga. Har dock kanske för mycket egna tankar ibland men skitsamma, charmen med mig ju, det vet alla.

Men förutom det så orkar jag inte med något. Har ont överallt, är irriterad på alla. Kanske bra att jag sitter själv på mitt rum nu? Haha. Nejmen skämt åsido så är det rätt skönt. Ska väl ut på någon promenad, läsa Harry eller Oliver (Twist alltså) och bara chilla. Men det är en plan bara, lär väl inte hända. Är ganska trött så kanske somnar efter promenaden som jag hade tänkt göra till en lång en.
image62
"Fuck you because I loved you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0