wouldn't you rather be a widow than a divorcee?

Igår när jag hade något asviktigt att skriva om innan läggdags så funkade inte blogg.se. Men jag hänger inte läpp för det, mina åsikter kommer garanterat tillbaka. Just nu sitter jag i skolan och väntar på lektion, som det ryktas om att man inte måste gå på. Men det gör jag ändå, så mycket gillar jag skolan. Hoppas bara att min man Roy inte gått hem, eller andra MaC barn för den delen, vore ju för surt.

Jag börjar om en halvtimme med Svenska och eget arbete, så börjar på det nu. Ligger efter men nu kommer jag igång igen och kommer väl ikapp på en halvtimme kanske, that's svenska liksom, enkelt vad det nu handlar om. Och imorrn hörni, the times are changing.

They say your head can be a prison.
Then these are just conjugal visits.
People will dissect us till,
This doesn't mean a thing anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0