dagen är lång

Woopidoo. Gick upp 10 minuter innan jag var tvungen att gå till vart jag nu skulle. Det gick bra och fick en såndär morgonpromenad också. 30 minuter sammanlagt, det om något är ju nåt. Är faktiskt skönt att gå, även fast det regnade och blåste (hatar det jävla kukvädret). Observera att jag inte ens har gått och lagt mig när jag kom hem. Tänkte vara duktig och göra lite arbeten. Men sms'ade min pappa nyss och sa att jag kan gå ut med Vimiboy, får se om han hinner få det.

Ett undantag till är John Legend förstås. Han är sådär äckligt grym, som Jamie Foxx. I love him.

It won't last but it's alright

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahah, men viiisst? jag började tänka samma sak

2008-01-25 @ 14:24:44
URL: http://ellauws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0