duktiga Mimiboy

Jag har varit duktig. Har gjort 2/3 saker på min to do list och klockan är inte ens sju. Jösses Amalia. Har slängt kläder jag inte vågat släppa taget om för dom är så jävla fina, men man gör det man måste och nu är alla kläder på mitt rum, soft. Så har jag skrivit mitt applicationletter (varsågod Claudia). Kvar på listan då? Religionsarbetet, kolla igenom mina JFK böcker till Historian och Mattepluggande. Ska även försöka hinna med nån promenad. Men det är bara om jag har tid och ork.

JAJA, ville bara avreagera mig och min duktighet. Rolig lista nedan, kul att tänka efter på sånt där. Ni får en låt till av N.E.R.D. Pharrell, Kanye och Justin är mina undantag från rocken, men det är bara för dom är helt insane.

At which point you realize
Life is but a joke and the laughs on you
That's funny right? Babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0