ensam helg

Har förresten varit en ganska soft dag, det glömde jag nämna. Chill i skolan, inte jobbigt alls. Mötte upp Ella senare och vi chillade runt överallt, gick och fixade ett lånekort och sedan åkte vi till Västerhaninge där alla mina böcker fanns att låna, långt nere i deras källare. Sen svängde jag förbi mammas jobb och hämtade pengar så jag och Ella kunde äta på Mcdonalds. Där satt vi till stängningsdags i princip. Fick sällskap av Mickan, Jonathan, Cleo och Melissa ett tag. Samt en av Ellas bekanta, Sebastian tror jag bestämt han heter, trevlig prick.

Imorrn åker Ella till Dalarna, kul för henne inte. Inte för mig heller egentligen. Men skönt ändå för då kan jag plugga lite, kanske röjer med Cleo på lördag men annars bara ta det lugnt med henne förhoppningsvis. Fredagen kommer förbli ohändelserik, inte så kul, det är bara roligt om det inte-händer något med rätt sällskap *hostminagrabbarhost*. Kanske kollar läget med dom, vem vet lixom, inte jag i alla fall.

Nu ska jag upp och fixa med mitt rum lite mer, kan inte leva i en röra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0