ensamt

Är inte så trött faktiskt, skööönt. Men konstigt ifs, kollade på Gilmore girls till klockan två. Överraskade mig själv på matteprovet också, men några fel blir det nog så konstiga som svaren blev, haha. Nu är jag helt ensam, typ ingen är här. Har fått massa mms av Annika, åh vad jag saknar henne. Skulle så vilja vara där hon är. När hon är tillbaka blir det ingen lugn stund i Walthers.

Sitter och käkar kexchoklad och dricker cola just nu, Gilmore girls är på eftersom vi har typ artonmiljoners rast. Två gånger till och med, det är fan inte kul när alla är borta (nej, Sabrina, jag tänker inte förlåta dig även fast du är sjuk).

PUSS på mig.

Kommentarer
Postat av: A

kexchoklad o cola är aldrig fel :)

2008-01-29 @ 12:14:52
URL: http://leca.blogg.se
Postat av: Sabrina

Du måste, jag som hade tänkt dra till skolan men feberfrossa är inte så mysigt, så ere när läkare ska pilla på en. Sorry darling, I'll make it up to you.

2008-01-29 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0