helg helg helg

Fan vad duktig jag känner mig, det är väl det lite extra matte gör med en. Haha, nejmen skämt åsido var det bra att jag tog tag i den skiten, förstår mer och mer nu. Ska snart tillbaka till skolan, det är ett möte om resan till London. Fett jobbigt, känner verkligen inte för att åka tillbaka. Men man gör det man måste.

På tal om att göra det man måste har jag en mucho viktig appointment imorrn, suck. Orkar typ inte det heller, eller vill inte snarare? Men lär ju kännas skönt efteråt. Sådär extra matte skönt.

Och sen det viktigaste: NU ÄR DET HELG. Vill inte ha för höga förväntningar för det är bara då man blir besviken. Fast det blir ju vad man gör det till så kööör bara.

image36
(Mimiboy på nyår)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0