irritation av högsta graden

Godmorgon, somnade rätt sent igår trots min ohändelserika kväll. Den flöt dock förbi rätt fort där i slutet med rätt folk på msn, om det bara var så heela kvällen, men sån tur har man ju inte. Jaja, snart beger jag mig iväg till Ikea med mammsen. Känns som att det kommer att bli en lång dag, lyckas alltid bli irriterad på henne mer än vanligt. Haha. Skjuts av pappa får man ju inte så vi får åka bajskommunalt.

Min mobil är ju fortfarande pucko. Pratade med kundtjänst nyss och det är tydligen något konstigt med mitt simkort, eftersom det är rågammalt och inte är 3G är det förmodligen därför det är konstigt. Dom skulle skicka ett nytt kort men det kommer om typ en miljon år, så mig kan man inte sms'a. Jag kan ju inte ta mitt gamla nummer heller för då kan jag inte kontakta någon att jag har nytt nummer. Jag hatar det här, skulle kunna döda någon som hamnar på fel sida av mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0