lovehate

Träningen gick bra som vanligt, det rullar på fint. Dock så var den otroligt jobbig, tröttheten kände man verkligen av mer än jag nånsin gjort på en träning, eller det kanske berodde på att jag somnade innan jag skulle åka. Jaja, mitt knä funkade, det laggar typ ibland bara, det räcker med fokus på handleder tycker jag. Det blev sådär jobbigt att man bara vill spy för man kör så hårt. På ett sätt är det skönt, på ett annat är det inte det. Lite lovehate på det. Ska iaf göra lite situps och insida lår nu. Fit ska man bli. Ibland kan man vara såhär pass tuff på träningarna också, vet att dom andra på bilden ångrar att dom inte kom på min pose först.
image27

Kommentarer
Postat av: Ellinor

asså den där jävla bilden...............

2008-01-21 @ 21:37:08
URL: http://ellauws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0