måndag

Godmorgon. Tänka sig att jag inte alls satt vid datorn imorse, jag hade inte tid faktiskt. Jag sov tills en kvart innan jag var tvungen att gå, mucho skönt. Tänka sig att jag lade mig i sängen igår vid 23, men sov ungefär vid 2, lika skönt ändå måste jag säga.

Idag när jag vaknade tänkte jag att mitt knä inte skulle vara mongo, vilket det är. Det gör typ ondare än vad jag fick igår, mongofan. Hur som helst, efter skolan ska jag köpa Cleos present eftersom hon fyller år på lördag (det ska firas!). Ska även köpa något fint till mig själv bara för att jag tycker om mig själv så jävla mycket, den ni. 

Ska väl göra något vettigt nu när jag ändå är i skolan, puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0