matematik och ångest

Hej, jag har pluggat hela dagen nästan, på riktigt. Eller så känns det som det. Hmm. Har en paus nu, ska ta resten efter träningen. Sen så hatar jag mitt f på datorn som blir löst jämt, den som satt så bra förut. Ingen får röra min dator igen, ingen ingen ingen. My precious.

Tänkte bjussa på lite pix från i Lördags men det laddar så jävla segt just nu så ni får inga. Tror ingen blir direkt ledsen av det ändå, haha. Btw så kommer jag ha ångest varje dag nu, tills jag säger stopp. KUL. Hatar alla som bidragit till detta. Okej, inte du då.

Kommentarer
Postat av: kungen!

mimbee,:) ladda upp picsen!

2008-01-28 @ 21:16:08
URL: http://cleey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0