matematikens värld och lördagsbilder

SÅDÄR. Har pluggat massor nu men inte fan blev man klokare för det. Eduard brukade säga till mig förut att "om du pluggar precis innan du sover så kommer du ihåg det mycket bättre än något annat". Vet inte om det funkar, för när jag pluggar gör jag det både långt innan jag somnar och precis innan ögonen stängs. Eller aa, beror dock på stressen. Och nu, förstår jag fortfarande ingenting om vissa saker inom Derivation men skitsamma för jag orkar inte. Ska upp lite tidigare imorrn och göra ett nytt försök i alla fall.

Och NU, på begäran från Cleo. Bilder från lördagen, njut. Även förklaringar för vissa är lite skumma.

Bild 1: Förvånad Mimiboy. Bild 2: Småröjer lite med Hanna och Cleo. Bild 3: The birthday girl. Bild 4: Den kända tårtan. Bild 5: Jag och Ella dansar någon slags pardans (?). Bild 6: Jag är Emo och Ella mongo. Bild 7: Yes tänkte jag när jag fick till en bild med värdinnan (haha). Bild 8: Röjer som fan med min danspartner Matilda, vi dansade mest hon och jag, good to know. Bild 9: Hanna tyckte vi verkade ha kul. Bild 10: Ella berättar för badboy Jerry hur hon gillar att bli tagen (skämt!). Bild 11: Jens min nya bästis, Dennis brorsan (smått misshandlad) och jag diskuterar något. Bild 12: Jag, Hanna och Ella verkar köra någon triodans.

Kommentarer
Postat av: matilda

Mest dansade vi, men framförallt bäst. höhö - lägg märke till rimmet!

2008-01-29 @ 19:51:58
URL: http://outstanding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0