nya tag och ilska

Fan jag orkar verkligen inte. Mina handleder gör för jävla ont jämt. Sånt man får ta om man är stark tyyp. Men men skitsamma, blir inte bättre av att klaga antar jag, men vore det inte helt fantastiskt om det faktiskt blev det? Nejfan, dags för nya tag, jag vill kunna ge mycket mer än vad jag gör.


Sen är jag helt förbluffad över hur mycket ogillande jag kan känna gentemot en annan person. Bara en bild av personen i fråga och jag kokar inombords. Eller det som är förbluffande är väl kanske att den personen verkligen inte vet och att jag knappt känner den men ändå känner så starkt som jag gör. Sjukt är vad det är, undra hur många som går och tänker så om mig. Allt för många om jag vet rätt.

Sen så kan jag ju hälsa Ellinor välkommen hem igen, välkommen.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

tackar tackar! :D det känns bra azzzzå

2008-01-20 @ 20:14:10
URL: http://ellauws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0