ohelg

Godmorgon. Vaknade för inte så länge sen. Somnade när jag läste Harry igår så var väl tröttare än jag trodde. Men det gjorde inget, lade lugnt ifrån mig boken och somnade. Hatar dock att avbryta mitt i ett kapitel.

Det är bara onödigt att fråga vad som händer ikväll känner jag, så det ska jag inte göra. Mitt namn på msn löd nyss "heelg" men jag förstod inte varför så jag tog bort det. Det här blir snarare som två studiedagar. För den här helgen finns det ingenting som kanske händer eller kanske inte händer, så vem försöker jag lura med namnet? Ska dock bli skönt att bara chilla med saker som behövs göras. Och nu luras jag ju igen, fan får sluta upp med det.

Nej nu ska jag ironiskt nog spela Röj-flaggor med Murran, blir nog det mesta till röj jag får se den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0