röj!

Snart fyller Cleo år. Har aldrig varit såhär glad över någons födelsedag egentligen, men nu jävlar. Hon ska ju nämligen slå till med nåt litet röj, som jag lätt kommer göra till stort röj, mark my words; ni kommer önska att ni var där. Haha, kanske liite överdrivet men hoppas att det blir så pass kul iaf. Ska försöka få dit rätt folk och då är det kirrat ser ni.

Så ja, i princip sitter jag och längtar till nästa helg. Ska förmodligen med Cleo till nånstans imorrn, får se vilket humör jag är på. Men det lockar ju som sagt mindre än jag trodde att bara vara hemma så får se helt enkelt. Jag vet bara att nu vill jag ha råkul och det ska jag ha nästa helg, oavsett. Tänkte tillbaka på nyår, senaste gången jag hade sånt där riktigt röj. Det var kul och jag lägger därför upp lite bilder därifrån, detta var ju förstås på kvällen bara, resterande tid förblev fotolös.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

ååååååååååh det var värsta rrrrrrrrrrrroligt!

2008-01-19 @ 00:49:25
URL: http://ellauws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0