röja med sig själv går bra

Chillade hela kvällen med mig själv och Maximus, det gick fort faktiskt. Tog lite bilder och röjde i mitt rum. Bokstavligt talat så röjde jag, satte på Alla som inte dansar och alla dom där dängorna och bara chillade allmänt. Hur jävla patetiskt är inte det? Ett rop på hjälp skulle jag vilja säga. Sen ringde ju till slut Cleo och meddelade att inte alls var något röj på g men då tog vi oss en promenad. Gick in till mig och lattjade. Nu sover hon, kul för henne. Vette fan hur hon hade tänkt göra faktiskt. Soffan är ju ledig för henne, sötnosen.

Pratade lite med Nadia på telefon eftersom hon är ännu sämre på sms när hon är full, så ringde helt enkelt istället. Hon hade inte haft en sån bra kväll stackarn, men röjt med Ludde och Risberg hade hon minsann gjort så jag är lite avis ändå. Jag har ju bara röjt med mig själv liksom.

JAJA, ska väl försöka väcka mongo Cleo och se vad hon planerat.

Kommentarer
Postat av: cleo

din soffa var såååå skön :D

;)

2008-01-20 @ 12:41:06
URL: http://cleey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0