rumfix och sovsällis

Sitter här i mitt rum och chillar. Är helt naken, sitter med öppen dörr och hög musik. Bra kombo? Nepp. Ironiskt nog som kom hela familjen upp nu och jag sitter med ett örngott för dom härliga delarna, mest för andras trivsel.

Idag är det träning sen ingenting. Ska försöka plugga lite på något om jag känner för det och det lär jag inte göra. Då ska jag väl bara chilla eller något, kanske sova tidigt? På tal om sova så tänker jag på när man har sånt där mysigt sovsällskap. Nu ska man inte be om för mycket så vem som helst kan få sova med mig nu. Helt mysigt och bara veta att det finns en till där, som kanske kramar om en då och då. Ella, vad säger du? Haha.

Blä, ska väl glida vidare.
image19

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Håll käften, säger jag. Din jävel, nu fick jag såndär känsla igen! Ååååh

2008-01-20 @ 20:13:41
URL: http://ellauws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0