serier hit och dit

Whattup dawgs. Sitter och chillar i skolan. Inte så socialt dock, jag lyssnar på musik (har kollat på cheerleading innan) och Sabrina lyssnar på musik. Marc och Marco sitter och kollar på Prison Break, jag sa åt dom att dom måste ha hörlurar eftersom jag inte vill höra ett dyft om vad som händer i framtiden. Jag ska banne mig följa den serien på tv'n. Har dock hört dom säga; Fan va tungt. Va, följde inte han med in? Shit, värsta svärd och grejer. Inte direkt efter varandra men ändå. Vad betyder det? Gah, jag får icke ladda ner.

Även fast jag gick och lade mig vid tolv igår så är jag ganska trött. Tror det beror på att det är vardag bara för man klarar sig alltid med sömnbrist på en helg. Längtar verkligen till helgen när man bara kan tänka på ingenting, förjävla soft. Jaja, tror typ jag ska ladda ner Desperate Housewives från början, då har man något att göra nu när inte Entourage inte släppt ut fler avsnitt och resten har sina jävla pauser.

(det här är bra grejer det)

Kommentarer
Postat av: Fridah

nice med skolan då^^

2008-01-22 @ 13:20:59
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0