skola och VS

Hej. Här sitter jag med mina sexy underkläder som jag beställde från Victoria's secret. Mucho pretty'o, skulle gäärna lägga upp en bild men det verkar lite för mycket eller? Man får ju då dom snyggaste boobiesarna, tycker nästan synd om den som inte får se det här på mig. Skulle kunna tycka synd om mig själv som inte har någon att visa det för, men! Det är ganska onödigt, roligare att köra the other way around tycker jag. Synd om alla i princip, förutom mig. I like it.

Annars då? En mycket trevlig dag i skolan. Inte så ofta man tycker annat faktiskt men den här kändes lite extra trevlig, vet inte varför, haha. Langar en dagens också, men nämner inga namn för det vore inte schysst mot... Ja, alla nästan.

"Så har hon sugigt av mig och frågar om jag har en kondom. Nej, jag har flickvän svarar jag då och hon blir skitsur."

Kommentarer
Postat av: Sabrina

hahhahahah, den var riktigt bra.

2008-01-30 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0