smått stressad

Heej. Nyss hemkommen från skolan. Känns sjukt att det redan är torsdag? Jag och Roy märkte ju på matten är det var just torsdag det var och inte typ... Tisdag. Jaja, skoldagen gick snabbt och smärtfritt förbi, roligt idag igen. Dagens får bli; "Tjejer och killar! Och Roger!". Tolka hur ni vill.

Nu blir det dags att sätta igång med mitt kära religionsarbete för sen ska jag iväg på bio och jag vill nog inte sitta uppe hela natten och skriva. Har ju imorrn på mig men orka att man måste vakna tidigt bara för därför, surt. Men jag får skylla mig själv och det gör jag. Tror minsann jag hinner med en liten powernap? Översoft.

SÅ tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

var ju liksom lite det som var meningen med våra fulbilder liksom, höhö

2008-01-31 @ 16:32:44
URL: http://ellauws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0