sovmorgon

Åh, skönt med sovmorgon säger jag bara. Vaknade typ nu och ligger i sängen och degar fortfarande. Verkar som att det inte blir någon lunch för mig idag? Vi har ju nytt schema och grejer. Samt att Sabrina inte hört av sig nåt om det. Jaja, jag kan ju gå hungrig.

Vill så gäärna ha cola, men det är så långt till köket. För långt. Och för kallt, värme existerar bara i min säng och det vet jag.

Sen det här med att Heath Ledger är död är fortfarande helt sjukt. När jag loggade in nyss heter typ alla RIP Heath Ledger, så det var inte bara jag som blev helt i chock. Jag har sett 10 orsaker att hata dig för många gånger för att inte bli berörd.
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0