take me away

Aa visst asså. Har gjort allt på min lista, inklusive promenad. Förutom matte, men det enbart för att min mamma inte behagade att hjälpa mig nu och då finner jag det tämligen onödigt. Tänkte om man kanske borde kolla igenom det lite själv, men det skulle nog inte tjäna någonting till. Tror verkligen inte att jag har blivit visare. Jaja, tror bestämt jag ska släcka ner snart, ska nog försöka läsa lite Harry också, komma bort från verkligheten är mucho lockande.

Though it's not a fantasy,
I still want you to stay
image29

Kommentarer
Postat av: Julia

hejsan, tänkte bara tipsa om en tävling på våran blogg. kolla ;P

2008-01-22 @ 23:51:25
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0