tankar

Sitter i skolan, helt ensam. Väntar på Sabrina och då är det banne mig lunch. Var jättetrött idag så kände inte alls för att gå till skolan. Såklart så gjorde jag det ändå, kom lite sent bara, det är ju enkelt att man gör allt i ett trögare tempo. Chillade lixom med Cecilia & co och då är det ju klart man piggnar till. Försöker för övrigt skriva min debattartikel, men vet inte vad jag ska debattera om. Åsikter har jag gott om men vad väger mest? Och vad kan klassas som en debatt ens? Svårare än man tror. Blä.

Ni vet hur man tänker "Vad duktig jag har varit, har inte tänkt på det alls". När man i själva verket har suttit och tänkt på just det man inte ska tänka på, sen så säger man att man inte har tänkt på det när man faktiskt måste ha gjort det eller i annat fall så gör man det så fort man uttalar orden och då är det försent. Ja, ni vet. Dock så orkar jag inte tänka så mer, men jag gjorde det jämt förut. Varför ska man inte tänka på vissa saker för? Dom är ju uppenbarligen viktiga nog för att ta plats i huvudet, så låt det få platsen det behöver. Tror nog man blir helt förstörd annars, tänk på det tills det försvinner säger ju då jag för hur ska man annars kunna släppa det?
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0