tidigt

Godmorgon. Man kan ju fråga sig vad jag gör uppe nu. Och nej, det vet faktiskt inte jag heller. Jag vaknade av mig själv halv 12 och tänkte att då kunde jag lika gärna vakna. Trodde for sure att jag skulle va heldäckad till klockan två, som jag ställde klockan på. Var väldigt trött igår när klockan slog fem ungefär, somnade på mindre än en sekund om jag inte minns fel.

Kvällen var som sagt fortfarande lika trevlig, även när man tänker efter så här i efterhand. Men innan jag delar med mig så ska jag springa ner och hämta cola och sen avnjuta det första avsnittet av Gilmore Girls. Slänga ut Maximus också, han vet inte vad ett nej är.

Ps. Har också bestämt att jag ska göra klart mitt religionsarbete idag, den ni.

Kommentarer
Postat av: Katti

Haha om du tycker halv tolv är tidigt, prova att bli väckt klockan åtta :P det var jobbigt, när man somna vid fyra

2008-01-27 @ 13:44:23
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0