(tomt)

Skolan idag var som dom andra, ganska onödig. Men det gör inget. Efter att vi gått igenom vanlig celldelning och någon som inte är vanlig var det rast i tusen år. Jag köpte mig lite läsk och choklad och åkte för att träffa på Ella ett tag. Det känns alltid så spännande att åka till Fredrika bremer, man vet aldrig vem man ser just för att hela Haninge går där tyyp. Tyckte mig faktiskt skåda en rolig daawg men orkade inte tänka på det. Sa hej till Ella och gick lika fort som jag kom dit.

Ligger här i sängen med mina läskburkar och bara chillar, imorrn är det torsdag och sen är det helg. Sa jag inte det? Att helgen skulle komma lika fort som den försvann, så blir det alltid. Sen har jag också funderat på om man skulle se några filmer med Heath, bara för att. Känns som att Brokeback är ett måste, men frågan är om man vågar se den. Sen vill jag se Casanova och En riddares historia, ja jag är efter och nej jag har inte sett dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0