vad gör man?

Ikea var jobbigt, men jag fick en säng och en byrå likaså så det är väl chill, dom kommer hit imorrn. Annars bestod dagen av ångest av hur jag ska göra ikväll. För tillfället känns det som att jag inte vill göra något alls, men så har jag känt tidigare idag och det har ändrats till "jomen visst borde jag dra iväg med Cleo och i alla fall kolla läget". Så snart dyker väl dom tankarna upp igen, men det vore för jäävla skönt att bara langa mina Entourage avsnitt och läsa Harry. Mysa med mig själv liksom, men om någon vill kan den ju få mysa med mig, det är ju inte så jag menar.

Jag undrar vad Annika gör just nu i Thailand, om hon bara visste hur äckligt vädret är här. Som också är en anledning till att man (jag i alla fall) inte vill ta ett steg utanför huset. Jag känner mer och mer hur jag bor i fel land, men det funkar ändå största delen av tiden. Blä, är faktiskt helt slut (jävla Ikea, men nu är det ändå gjort).

Förresten, känns som att jag är en liten hycklare som jämt vill göra något och när jag får chansen så bangar jag. Men vet jag inte vilka folket är eller vilka kretsar dom är i är jag hellre ensam. Är så jääkla kräsen när det kommer till personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0