visste du att jag...

(/) är kär i någon - in denial
(x) har sagt nej till sex -dock så slutar det alltid med ett ja :)
(x) cyklat utan händer
(x) tycker att sommaren borde komma nu
( ) hatat kärlek
(x)har/haft converse
( ) känt mig som ett as
( ) älskar att gunga
(x) gillat någon så att det gör ont
(x) är höjdrädd
(x)gjort mig själv illa
( ) är homosexuell
(x) kysst mig själv i en spegel - jämt som barn!
(x) hoppat från ett fönster
(x) viskat i någons öra
(x) hamnat på sjukhus
( )förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
( ) velat dö
( ) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) ätit godis istället för att gråta
(x) skrikit hora/bög till någon
(x) varit ordlös
(x) är kåt - aaaall the time?
( ) hatar värme
(x) har skrivit på någons arm
(x) har dissat någon som ringt på min mobil
(/) varit otrogen - känslomässigt kanske?
( ) har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) har ångrat mig
(x) varit svartsjuk
( ) har hostat blod
( ) hoppat omkring på stan
(x) tycker om kladdkaka
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
( ) tror på det övernaturliga
(x) har hatat mina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) har hatat min kropp och mitt utseende
(x) har spelat gitarr - amatörmässigt bara
(x) skrattat åt mig själv
(x) sjunger i duschen
( ) skrikit mig hes av panik
( ) blivit strypt
(x) har sett någon dö - min katt & hund?
(x) har skakat av nervositet
(x) blivit slagen seriöst - cheerleader, duuh
(x) har skrattat så jag gråtit
(x) sprungit och gråtit samtidigt
( ) fått för mig att jag är homo men kommit på att jag inte är det
(x) haft solen i ögonen med ett leende
( ) slängt porslin i väggen
(/) hatat hela världen
(x) sjungit till håkan hellström med någon jag tycker om
(/) tycker att pengar är viktigare än något annat - illa?
(x) gillar inte då folk tjatar på mig
( ) drömmer ofta mardrömmar
(x) skulle kunna dö för någon
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
(x) blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
( ) hånglat på tunnelbanan/spårvagnen
(x) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
(x) älskat någon som inte vet om det
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
( ) varit nära döden
(x) hållit i en orm
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
(x) vaknat av att jag gråter
( ) känt mig som ett får
(x) haft läppstift
(x) har gråtit i någons närvaro
( ) älskar regn
(x) önskar mig ett liv med en speciell person - har dom redan
( ) har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) har sprungit en km utan uppehåll
( ) har en studsmatta hemma
(x) har sett en film mer än 20 ggr
( ) kysser med öppna ögon
(/) gillar att städa - sometimes :D
( ) har varit lunarnörd
(x) har gråtit av lycka
(x) kan över tre språk
(/) har bra självförtroende
(x) tror att jorden går under snart
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
( ) drömt att jag varit död
( ) har aldrig druckit öl
(x) har en fobi
( ) trivs med min kropp
(x) har ätit kattmat
(x) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matte
( ) tycker om att spela piano
(x) är en dagdrömmare
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
( ) är vegetarian
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
( ) har förlorat en nära vän
(x) diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar
(x) ska flytta så snabbt som möjligt
(x) knaprar ofta alvedon
( ) skriver dikter eller andra texter
( ) är emot abort
(/) borstar aldrig håret - haha, jag pallar inte
( ) har/haft tandställning
( ) faller nästan alltid för fel personer - aldrig typ?
( ) tycker om britney spears musik fast jag aldrig erkänner de
( ) äter godis på skoltoaletterna
(x) skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) gillar muskler - på killar
( ) hatar mjölk
(x) har haft tungan i ngns öra - HAHA
(x) har kuttat mig i fingret på ett papper o sagt JÄVLA FITTA - NYLIGEN OXÅ
( ) har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
(x) vet hur det är att tappa andan av ngns skönhet
(x) ser på family guy
( ) har gått/ska gå på bal
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) har dansat på scen
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någons leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0