mina pengar är bäst

Min tanke idag när jag kom till centrumet var inte att köpa något, faktiskt! Men blev ju lite kul saker ändå (besparar alla att berätta exakt vad). När jag väl börjar har jag det stöört svårt att sluta. Fast efter tretusen fick det vara. Jag ska ju faktiskt "leva på dom där pengarna hela hösten nu när du inte jobbar" för att citera mamma. Men chilla mammsi, ett jobb ska jag ha. Ganska passande för en pengakåt flicka...

Idag såg jag förresten No country for old men, rekommenderad av Filmkedjans egna. Speciellt med den (förutom allt mördande av någon anledning som till slut var knasig att förstå) var att den inte hade någon musik alls under filmens gång. Alltså inget DAMDAMDAAAAAM!!! när det hänt något osv. Ni förstår. Men visst, den rekommenderas väl.

Ps, jag målade mina naglar blåa idag. Dom ska bli svarta det första jag gör imorrn.

(Min kära Murkko hörde också av sig på sin semester, trevligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0