take a bow

Läst klart boken så nu är det bara One tree hill som finns att sysselsätta sig med. Men visst fan funkar det med. Har tänkt massor massor.

Du kan nog inte veta vem du är längre för så splittrad har du blivit. Fortfarande är jag inte dum i huvudet och fattar det ena eller det andra utan att någon ska behöva berätta det för mig. Du gillar att lägga näsan i blöt och komma på någon bullshit-historia. Men visst, det är nog säkert värt det i din egna mångsidiga värld. Vi brukade tillsammans hata sånna horor, men gissa vem som själv har förvandlats till en sån? Mer och mer tänker jag att jag nog inte alls behöver dig längre. För jag rullar helt enkelt inte med sånna. Och det har du ju vetat hela tiden... 

Champagne for my real friends and real pain for my sham friends.
True that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0