uppskattning

Mitt lilla kalas riktigt mys och trevligt, hipp hipp hurra. Kärt återseende på vissa också. Fina presenter och god mat får man inte glömma heller. Åkte till Nynäs sen och kom hem nu, därför har jag inte skrivit om det innan.

Jag är så lycklig över att jag har så fina vänner, den bästa systern och den bästa mannen. Vad skulle min lycka komma ifrån om jag inte hade er i mitt liv? Synd att man inte jämt uppskattar alla, något som egentligen är så enkelt är också så svårt. Men nu får alla lite uppskattning av mig här och det är väl bättre än inget. Ni är bäst. (Melissa lite extra som jämt ska gå above and beyond för mig).

Idag blir lite fullspäckad dag. Ska beställa tid för min tatuering om några minuter, gå ut med Vincent, söka jobb och åka in mot stan. Väl inne i stan ska jag överraska min guldpojke vid sin ost. Tror nog han blir glad.

Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0