det vackraste

Dagen var häärlig med lek, sol och massor av bad ute på Torö. Stört fint väder. Men visst kan det ändras fort.

Det här är en av anledningarna till att jag inte gillar att ge hjärtat till nån. Allt spelar så stor roll då. Det var idag jag verkligen insåg hur jag kände. Du avslöjade också dina känslor som om det vore det mest naturliga att säga. Du är verkligen den finaste jag vet och utan dig skulle jag fortfarande vara en förstörd människa. Limmet till mina utspridda bitar var du. Du sade att du inte känt såhär förut, det har jag inte heller. Allt med dig är unikt och något jag inte riktigt upplevt förut. Det är väl därför jag bryr mig ännu mer nu för det är nytt men ändå viktigare än något annat. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din som Håkan säger, och idag kom känslan om hur det kan vara att förlora dig. Nej, jag behöver dig min fina guldpojke.

Nu går han runt här inne i huvudet
och jag går mot honom vart jag än går...

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag blir helt tårögd!

Jävla håkan feat. mimiboy...

2008-07-27 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0