full fart

Äntligen en lugn stund typ. Åkte iväg mitt i natten till stora mongot som råkar bo mitt i ingenstans. Gled runt en stor del av natten i hans hood och sen gick vi hem och sov osv. Har fått spendera hela min roliga, mysiga dag mitt i ingenstans också. Men det gör inget när man är med stormongot, har haft väldigt kul med han och hans nära & kära, vissa har det och andra inte. Åkte hem efter många "Nu blir jag ledsen, det är inte kul här utan dig.." och nu ligger jag och myser med Cleo. Förmodligen sover vi snart...

Imorrn blir det btw första träningen på länge, helt sjukt skönt. Kommer lägga in random bilder sen också, det är typ ganska roligt. Ibland så finns det inte mycket att göra i skärgården (aka. mitt i ingenstans) heller så då får man agera paparazzi.

PUSSAR. Ps, ja förmodligen kommer mina händelser under dagarna berättas lite mer utförligt nu igen när sommaren är här. Det är så mycket man vill minnas då.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0