jag såg inte

Hur kan man vara så dum? Jag är glad att du stod ut så länge som du gjorde, förlåt. Förstår nu varför du bara kunde släppa allt. Jag såg verkligen inte... Tro mig när jag säger att om jag visste bättre skulle jag inte va i den här situationen nu och jag skulle aldrig gjort något som skulle såra dig. Så ja, det blev min förlust och verkligen inte din. Du är sannerligen bland dom bästa som jag känner och någonsin kommer att känna och jag ville aldrig förlora dig, det är egentligen precis det som är grunden till mitt handlande...

Jag hoppas innerligt att vi hamnar på samma väg igen, eller att jag i alla fall får turen att lära känna någon ny som är precis som du.

Min kära vän, jag saknar dig jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0