kärlek!

Har köpt lite kläder idag så nu är jag sjukt glad!! Samtidigt som jag går runt och är helt förstörd för att jag kommer sakna skolan och min klass sjukt mycket. Kommer sakna att alltid komma sent på mornarna till en Annika och Sabrina som säger någon kommentar. Kommer saknar hur Roy aldrig var där när man behövde honom. Kommer sakna hur Marc jämt förvånade mig när han dök upp i skolan, vilket lyckades bli varje dag till och med. Kommer sakna hur Holm och Viktor livade upp stämningen med sjuka grejer konstant. Kommer sakna hur jag alltid kunde skämta med alla om vad som helst. Kommer sakna att leka kär i Cecilia. Kommer sakna att kunna be Marc om saker, snäll som han är. Kommer sakna att gå och köpa cola i automaten. Kommer sakna att tigga efter pengar för att kunna köpa fler color. Kommer sakna Claudias sjuka lektioner. Kommer sakna hur man kunde driva med Hatten jämt. Kommer sakna att möta upp mina bästa för lunch varje dag. Kommer sakna att bara sitta i skolan och göra ingenting. Kommer sakna att äga alla grabbar på biljard. Kommer sakna allt bara...

Helt sjukt. Det där kommer inte hända mer... Käääärlek till er mina vänner, må vi hålla kontakten annars vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Lejla

vadå för mig, fjant! hahah ja jag tror ingen hade dem heller, men alla är inte så smart som min miindy!

hihi jaaa jag meed, igen igen igen! :D så jävla underbaaaart. Jaa vi måste ses strax, jag ska bara ta o bli frisk :P

2008-06-02 @ 18:04:07
URL: http://livetenfest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0