pretty much

Jag saknar din närhet. Jag saknar dina pussar. Jag saknar dina kramar. Jag saknar ditt viskande i mitt öra. Jag saknar att bita på dig. Jag saknar dina spontana ryck. Jag saknar ditt sjuka sätt. Jag saknar ditt rum. Jag saknar hur du låtsas att du inte tofflar fast du gör allt som jag säger ändå. Jag saknar hur man aldrig kan ha kläder på sig när du är med. Jag saknar att göra illa dig (faktiskt). Jag saknar att kunna få tag på dig. Varför har du övergivit mig din jävel? :)

Jisses. Du har fått ett sakna-inlägg av mig helt random nu. När all min fria tid finns är du inte hemma. Lagom kul hur det blev så. Haha.

... Om bara jag skulle våga helt och hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0